.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
3/ 97درصد كانديداهاي شورا در گرگان تاييد صلاحيت شدند
فرماندار گرگان گفت: 3/97 درصد كانديداهاي انتخابات شوراها در شهرستان گرگان تاييد صلاحيت شدند. ماشاالله عظيمي در گفت‌وگو ی خبری در گرگان افزود: به دليل شفافيت در امر تائيد صلاحيت كانديداهاي انتخابات شوراهاي شهر و روستا در شهرستان گرگان، هيچ شبهه‌اي در تاييد صلاحيت‌ها وجود ندارد.

فرماندار گرگان گفت: 3/97 درصد كانديداهاي انتخابات شوراها در شهرستان گرگان تاييد صلاحيت شدند.

ماشاالله عظيمي در گفت‌وگو ی خبری در گرگان افزود: به دليل شفافيت در امر تائيد صلاحيت كانديداهاي انتخابات شوراهاي شهر و روستا در شهرستان گرگان، هيچ شبهه‌اي در تاييد صلاحيت‌ها وجود ندارد. عظيمي گفت: از مجموعه ثبت‌نام شده‌ها در اين شهر، 122 نفر مدرك ليسانس، 37 نفر فوق ليسانس و 8 نفر مدرك دكترا دارند.
وي حضور در اين دوره را نسبت به دوره گذشته از رشد خوبي برخوردار دانست و اظهارداشت: ما به عنوان خدمتگذاران مردم اين افزايش حضور براي ثبت نام را نشانه اعتماد مردم به مجريان تعبير مي‌كنيم. فرماندار گرگان اضافه كرد: ديدگاه هيات اجرايي گرگان در تاييد صلاحيت بر صالح بودن همه افراد استوار بوده است.
وي اظهارداشت: با اين كه در آخرين روزهاي بررسي صلاحيت كانديداي بعضي از افراد تندرو سياسي شايعه رد صلاحيت گسترده را در سطح شهرستان رواج داده بودند، اما هيات اجرائي با ديد رافت اسلامي نسبت به بررسي اقدام كرده است. آن چه كه براي ما مهم بود، رعايت ضوابط قانوني است.
رئيس هيات اجرائي فرمانداري گرگان با تاكيد بر اين كه كسي به خاطر مسائل سياسي رد صلاحيت نشده است گفت: 14كانديدا با مراجعه به فرمانداري انصراف خود را اعلام كردند.
وي افزود: از مجموعه يك هزار و 102 نفر ثبت نام كننده در اين شهرستان،‌ 41 نفر رد صلاحيت شدند؛ در حالي كه در دومين دوره از مجموع فقط 834 نفر ثبت‌نام كرده‌ها، 37 نفر رد صلاحيت شدند كه نسبت


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.